Indsamling for Island

Publiceret 11-12-2008

I november skrev Højskolebladet, at Idrætshøjskolen i Århus stillede sig i spidsen for en indsamling til fordel for islandske unge - sportsfolk, kunstnere, studerende - der var kommet i økonomisk klemme på grund af finanskrisen.

Af Højskolebladet

Ved at oprette en facebook-gruppe under titlen "Because we care", hvor islandske unge, der er kommet i klemme, kan henvende sig og søge om støtte. I mellemtiden har interessen været overvældende og der er stadig behov for og mulighed for at yde støtte til de unge. Facebookgruppen har rundet de 1.000 medlemmer og det er utvivlsomt ikke slut der.