Kulturnat i Højskolernes Hus

Publiceret 09-10-2009

Hvis du befinder dig i København i aften, d. 9. oktober, er der ganske mange ting at foretage sig. Der er nemlig kulturnat – også i Højskolernes Hus.

Af Højskolebladet

Hvis du befinder dig i København i aften, d. 9. oktober, er der ganske mange ting at foretage sig. Der er nemlig kulturnat - også i Højskolernes Hus. Ligegyldigt om du allerede har lagt en lang rute med utallige arrangementer, eller ikke helt ved, hvad du skal, så er der en mulighed for at få lidt højskolestemning.

Fra kl. 19.00-22.00 er huset åbent med under titlen "Syng udenlandsk", hvor Den Internationale Højskole og et svensk band vil underholde. Alle er velkomne til at komme forbi til musik, fællessang og en kold fadøl i hyggelige omgivelser. Højskolernes Hus er at finde på Nytorv.

Derudover er Højskolerne er også repræsenteret med fællessang på pladsen ved Vartov, når Københavns Kommune udstiller diverse forslag fra en international arkitektkonkurrence for pladsen.